Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

<< Ο τελευταίος Μπάτσος.>>
Το ότι μας αποκαλούν μπάτσους, είναι γνωστό και δεν το ανακαλύψαμε τώρα, μετά τις δηλώσεις του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ κ. ΒΟΥΤΣΗ Νικόλαου, αλλά ότι βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου θα χρησιμοποιούσε την έκφραση αυτή αντί της λέξης << Αστυνομικός>> δεν θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ.
Στην αρχή θεώρησα ότι ελέχθη << ερήμην του λόγου του>> ή ότι ήταν μία άτυχη στιγμή και περίμενα να ακούσω μία δεύτερη διευκρινιστική δήλωση. Αυτή έγινε και ο βουλευτής ούτε λέξη για την ταμπακιέρα  Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν θα μας αφοπλίσουν ή αν θα μας καταργήσουν ως οργανισμό. Αν αυτό αποφασίσει η όποια  Κυβέρνηση κανένα θέμα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η αξιοπρέπειά μου. Και η αξιοπρέπειά μου θίγεται όταν ο χαρακτηρισμός αυτός προφέρεται από εκλεγμένο αντιπρόσωπο του Ελληνικού λαού, ο οποίος προστατεύεται από <<μπάτσους>> των εφτακοσίων ευρώ(700).
ΟΧΙ κ. Βουλευτά, δεν είμαι, δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ << μπάτσος>>. Είμαι πολύτεκνος Αστυνομικός που μεγαλώνω τα τέσσερα παιδιά μου με αξιοπρέπεια σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Δεν μπορεί να είναι μπάτσος ο αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ που δέχτηκε την σφαίρα των κακοποιών, ο συνάδελφος που προσφέρει και δίνει την ζωή του για να προστατέψει τον συνάνθρωπο ή οι νεκροί αστυνομικοί που έχουν θυσιαστεί για την ασφάλεια του πολίτη. Τα λάθη, οι παραλήψεις, οι επίορκοι, οι αστοχίες και οι όποιες σκοπιμότητες της πολιτείας δεν μπορούν να χρεωθούν σε έναν ολόκληρο οργανισμό.  
Μου έχετε στερήσει ( ως πολιτικοί) τα όνειρα, την ελπίδα, το όραμα και την δυνατότητα να προσφέρω στα παιδιά μου ένα καλύτερο <<αύριο>>. Δεν θα επιτρέψω από κανέναν, να μου στερήσει την αξιοπρέπειά μου.
Άλλο η πολιτική και άλλο η αξιοπρέπεια.   
                  ΤΖΕΡΤΖΕΛΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

        Γεν. Γραμματέας της Ε.Α.Υ. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: